فرم خام موجودی اموال شرکت فرمت این محصول WORD و قابل ویرایش می باشد تعداد صفحات : 1 مورد استفاده تمامی شرکت ها و ادارات و سازمان ها ...
دانلود فرم خام موجودی اموال شرکت دانلود فرم خام موجودی اموال شرکت با فرمت WORD، دانلود فرم خام موجودی اموال شرکت با فرمت ورد.
لیست کليه فايلهای موجود در اين فروشگاه جهت دسترسی آسان شما به کليه فايلهای اين فروشگاه
(اين لیست روزانه براساس فايلهای جديد به روز می شود)
فايلهای مربوط به رشته مهندسی مکانيک:
دانلود انواع فاکتورهای خام کسب و کار، فرم خام انواع رزومه کاری، انواع فرم خام اداری و مهاجرت:
با سلام خدمت مشتریان عزیز؛ درمرحله آخر واریز در درگاه بانکی حتما بر روی گزینه "تکمیل فرآیند خرید" مانند تصاویر زیر کلیک نمایید تا خریدتان کامل شود و لینک دانلود برایتان ارسال شود. در غیراینصورت سایت لینک دانلود را برایتان ارسال نخواهد کرد.متشکریم.
**هديه به مشتریان عزیز در خصوص خرید حداقل ۳ و ۱۱ فایل از فروشگاه**
همانطور ک میدانید دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) قطب علمی ساخت و تولید ایران در بین کلیه دانشگاه های ایران است و به همین دلیل اکثر سوالات کنکور ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید از جزوات ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر می باشند که رفرنس طرح سوالات هستند، لذا آن دسته از دوستانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید رو دارند پیشنهاد میکنیم مانند اغلب مشتریان سایت، کلیه جزوات ساخت و تولید(برای دانلود جزوات ساخت و تولید اینجا را کلیک کنید) رو همراه با پک جزوات ریاضی پارسه(برای دانلود جزوات ریاضی پارسه اینجارا کلیک نمایید) که در این فروشگاه ارایه شده است را تهیه نمایید و خودتان را برای کنکور ارشد آماده کنید.
با آرزوی موفقیت همه دوستان
در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسبشده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دورههای مختلف)، داوطلب میتواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشتهمحلهای مربوط به دورههای مختلف دانشگاههای سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.
اطلاع از رتبههای قبولی دانشگاههای مختلف در رشته مهندسی مکانیک میتواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیقتر نماید تا فرصتهای احتمالی خود را از دست ندهند.
رتبه ها و محل قبولی ارشد مکانیک 1401-1400: کد ضریب 1: گرایش های ساخت و تولید و جوش
رتبه قبولی | رشته و محل قبولی |
61 | ساخت و تولید – دانشگاه صنعتی شریف – تهران – روزانه |
118 | ساخت و تولید – دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران – روزانه |
193 | ساخت و تولید – دانشگاه تربیت مدرس – فاقد خوابگاه – روزانه |
491 | ساخت و تولید – دانشگاه صنعتی اصفهان – نوبت دوم |
660 | ساخت و تولید – دانشگاه فردوسی مشهد – نوبت دوم |
1341 | ساخت و تولید – دانشگاه یزد – روزانه |
1923 | ساخت و تولید – دانشگاه زنجان – روزانه |
2034 | ساخت و تولید – دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل – نوبت دوم |
2566 | ساخت و تولید – دانشگاه بیرجند – روزانه |
2750 | ساخت و تولید – دانشگاه پیام نور استان تهران – واحد ری – پیام نور |
3355 | ساخت و تولید – دانشگاه تفرش – نوبت دوم |
5537 | ساخت و تولید – دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران – پردیس خودگردان |
6452 | ساخت و تولید – موسسه غیرانتفاعی کار واحد قزوین – غیرانتفاعی |
رتبه | رتبه کشوری | تراز | زبان عمومی وتخصصی /انگلیسی / (ضریب 1) | ریاضیات /ریاضی عمومی 1و2-معادلات دیفرانسیل -ریاضی مهندسی / (ضریب 2) | حرارت وسیالات /ترمودینامیک -مکانیک سیالات -انتقال حرارت / (ضریب 2) | جامدات /استاتیک -مقاومت مصالح -طراحی اجزا/ (ضریب 3) | دینامیک وارتعاشات /دینامیک -ارتعاشات -دینامیک ماشین -کنترل / (ضریب 3) |
40 | 42 | 6198 | 48.89 | 5 | 0 | 55.56 | 20 |
45 | 48 | 6114 | 43.33 | 0 | 38.33 | 40.74 | 10 |
47 | 50 | 6068 | 0 | 0 | 28.33 | 46.3 | 25 |
52 | 55 | 5981 | 0 | 43.33 | 61.67 | 0 | 0 |
59 | 62 | 5905 | 41.11 | -3.32 | -3.32 | 50 | 28.33 |
65 | 68 | 5842 | 0 | 5 | 40 | 16.67 | 31.67 |
70 | 74 | 5741 | 34.44 | 5 | 0 | 42.59 | 25 |
105 | 110 | 5366 | 25.56 | 31.67 | 16.67 | 27.78 | 0 |
114 | 119 | 5295 | 0 | 21.67 | 30 | 33.33 | 0 |
163 | 174 | 4814 | 6.67 | 0 | 0 | 44.44 | 18.33 |
357 | 396 | 4002 | 0 | -1.66 | 5 | 37.04 | 10 |
374 | 417 | 3963 | 57.78 | 16.67 | 5 | 11.11 | 5 |
404 | 454 | 3862 | 0 | -3.32 | 26.67 | 12.96 | 8.33 |
405 | 455 | 3860 | 30 | 20 | 0 | 20.37 | 1.67 |
427 | 481 | 3804 | 3.33 | 10 | 18.33 | 14.81 | 5 |
435 | 489 | 3788 | 14.44 | 10 | 8.33 | 25.93 | 5 |
467 | 527 | 3705 | 18.89 | 0 | 6.67 | 22.22 | 10 |
478 | 541 | 3684 | 0 | 0 | 1.67 | 27.78 | 10 |
782 | 892 | 3217 | 10 | 5 | -3.32 | 3.7 | 18.33 |
890 | 1013 | 3115 | 0 | 0 | -8.32 | 7.41 | 25 |
902 | 1030 | 3100 | 55.56 | -6.66 | 13.33 | -11.1 | 13.33 |
918 | 1047 | 3082 | -1.1 | 13.33 | 1.67 | 20.37 | 1.67 |
1010 | 1145 | 3016 | 15.56 | 20 | 13.33 | -11.1 | 6.67 |
1322 | 1505 | 2789 | 72.22 | 0 | -3.32 | 5.56 | 0 |
1340 | 1527 | 2777 | 0 | 3.33 | -1.66 | 18.52 | 1.67 |
1348 | 1537 | 2772 | 0 | 5 | 10 | 16.67 | -5 |
1363 | 1554 | 2760 | 0 | -1.66 | 11.67 | 0 | 18.33 |
1790 | 2045 | 2550 | 0 | 0 | 0 | 20.37 | 0 |
2092 | 2377 | 2438 | 61.11 | 0 | 0 | -1.84 | 0 |
2179 | 2473 | 2407 | 3.33 | 5 | 8.33 | 0 | 0 |
2223 | 2525 | 2394 | 14.44 | -1.66 | 1.67 | 5.56 | 8.33 |
2262 | 2568 | 2383 | 26.67 | -3.32 | 16.67 | -3.69 | 0 |
2341 | 2658 | 2363 | 0 | 5 | 5 | 9.26 | 0 |
2465 | 2800 | 2325 | 0 | 5 | -1.66 | 16.67 | -1.66 |
2639 | 2997 | 2282 | 31.11 | 6.67 | -1.66 | -1.84 | -1.66 |
2659 | 3022 | 2275 | 10 | 6.67 | 8.33 | -5.55 | -3.32 |
2773 | 3156 | 2239 | 25.56 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2938 | 3351 | 2192 | 54.44 | -1.66 | -10 | 0 | 0 |
3272 | 3742 | 2116 | 28.89 | -1.66 | -10 | 3.7 | -1.66 |
3470 | 3968 | 2072 | 34.44 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3675 | 4197 | 2036 | 2.22 | 0 | 6.67 | 0 | 0 |
3751 | 4283 | 2020 | 0 | 0 | 0 | -3.69 | 10 |
3882 | 4436 | 1993 | 0 | 0 | 0 | 5.56 | 0 |
4113 | 4702 | 1951 | 11.11 | -6.66 | -26.66 | 11.11 | 0 |
4659 | 5339 | 1859 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5054 | 5787 | 1791 | 12.22 | 5 | 0 | 0 | 0 |
5452 | 6246 | 1727 | 6.67 | 1.67 | 3.33 | 0 | 0 |
5502 | 6301 | 1718 | 20 | 0 | 0 | 1.85 | 0 |
5623 | 6442 | 1698 | 11.11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6011 | 6884 | 1618 | 4.44 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6115 | 7003 | 1593 | -10 | 6.67 | 0 | -11.1 | 6.67 |
رتبه | رتبه کشوری | تراز | زبان عمومی وتخصصی /انگلیسی / (ضریب 1) | ریاضیات /ریاضی عمومی 1و2-معادلات دیفرانسیل -ریاضی مهندسی / (ضریب 2) | حرارت وسیالات /ترمودینامیک -مکانیک سیالات -انتقال حرارت / (ضریب 3) | جامدات /استاتیک -مقاومت مصالح -طراحی اجزا/ (ضریب 2) | دینامیک وارتعاشات /دینامیک -ارتعاشات -دینامیک ماشین -کنترل / (ضریب 2) |
4 | 4 | 8532 | 0 | 43.33 | 61.67 | 0 | 0 |
21 | 21 | 7202 | 43.33 | 0 | 38.33 | 40.74 | 10 |
29 | 30 | 6890 | 0 | 5 | 40 | 16.67 | 31.67 |
40 | 42 | 6502 | 0 | 0 | 28.33 | 46.3 | 25 |
50 | 53 | 6299 | 0 | 21.67 | 30 | 33.33 | 0 |
60 | 63 | 6149 | 25.56 | 31.67 | 16.67 | 27.78 | 0 |
81 | 86 | 5859 | 48.89 | 5 | 0 | 55.56 | 20 |
135 | 145 | 5408 | 41.11 | -3.32 | -3.32 | 50 | 28.33 |
137 | 147 | 5407 | 34.44 | 5 | 0 | 42.59 | 25 |
258 | 285 | 4601 | 0 | -3.32 | 26.67 | 12.96 | 8.33 |
295 | 334 | 4397 | 3.33 | 10 | 18.33 | 14.81 | 5 |
299 | 338 | 4389 | 57.78 | 16.67 | 5 | 11.11 | 5 |
307 | 347 | 4370 | 6.67 | 0 | 0 | 44.44 | 18.33 |
431 | 489 | 4010 | 30 | 20 | 0 | 20.37 | 1.67 |
439 | 497 | 3998 | 14.44 | 10 | 8.33 | 25.93 | 5 |
537 | 607 | 3820 | 0 | -1.66 | 5 | 37.04 | 10 |
571 | 649 | 3760 | 18.89 | 0 | 6.67 | 22.22 | 10 |
589 | 669 | 3728 | 15.56 | 20 | 13.33 | -11.1 | 6.67 |
624 | 710 | 3670 | 55.56 | -6.66 | 13.33 | -11.1 | 13.33 |
776 | 885 | 3461 | 0 | 0 | 1.67 | 27.78 | 10 |
943 | 1072 | 3268 | 55.56 | 11.67 | 0 | 0 | 0 |
1156 | 1316 | 3075 | 10 | 8.33 | 11.67 | 5.56 | 0 |
1176 | 1338 | 3064 | 0 | 5 | 10 | 16.67 | -5 |
1260 | 1434 | 3008 | 0 | -1.66 | 11.67 | 0 | 18.33 |
1337 | 1516 | 2958 | 72.22 | 0 | -3.32 | 5.56 | 0 |
1567 | 1776 | 2826 | 27.78 | -1.66 | -3.32 | 20.37 | 5 |
1689 | 1924 | 2755 | 3.33 | 5 | 8.33 | 0 | 0 |
1689 | 1924 | 2755 | 0 | 0 | -8.32 | 7.41 | 25 |
1789 | 2035 | 2701 | 10 | 6.67 | 8.33 | -5.55 | -3.32 |
1886 | 2145 | 2661 | 61.11 | 0 | 0 | -1.84 | 0 |
1928 | 2196 | 2642 | 0 | 3.33 | -1.66 | 18.52 | 1.67 |
2442 | 2784 | 2454 | 31.11 | 6.67 | -1.66 | -1.84 | -1.66 |
2783 | 3179 | 2328 | 25.56 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2849 | 3251 | 2307 | 0 | 0 | 3.33 | 1.85 | 5 |
2872 | 3275 | 2301 | 31.11 | 0 | 0 | -1.84 | 3.33 |
2986 | 3407 | 2273 | 2.22 | 0 | 6.67 | 0 | 0 |
3044 | 3477 | 2255 | 3.33 | 0 | -1.66 | 16.67 | 0 |
3311 | 3779 | 2192 | 34.44 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3401 | 3891 | 2167 | 10 | 0 | 1.67 | 9.26 | -3.32 |
3679 | 4211 | 2100 | 2.22 | 6.67 | -3.32 | 3.7 | 3.33 |
4386 | 5014 | 1953 | 0 | 0 | 0 | 5.56 | 0 |
4431 | 5069 | 1945 | 3.33 | 5 | 0 | -5.55 | 1.67 |
4551 | 5205 | 1921 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4573 | 5232 | 1917 | 16.67 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4734 | 5426 | 1885 | 12.22 | 5 | 0 | 0 | 0 |
4764 | 5458 | 1880 | 6.67 | 1.67 | 3.33 | 0 | 0 |
5416 | 6200 | 1760 | 14.44 | 3.33 | -1.66 | 0 | 0 |
5544 | 6341 | 1738 | 11.11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6108 | 6999 | 1620 | 0 | 0 | -1.66 | -1.84 | 5 |
6123 | 7016 | 1617 | 22.22 | 0 | -5 | -1.84 | 0 |
در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسبشده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دورههای مختلف)، داوطلب میتواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشتهمحلهای مربوط به دورههای مختلف دانشگاههای سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.
اطلاع از رتبههای قبولی دانشگاههای مختلف در رشته مهندسی مکانیک میتواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیقتر نماید تا فرصتهای احتمالی خود را از دست ندهند.
نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی مکانیک 97- کارشناسی ارشد گرایش ساخت و تولید 97
(کد ضریب 1 کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک شامل گرایشهای ارشد ساخت و تولید و ارشد مهندسی سیستمهای میکرو و نانو الکترونیک می باشد)
رتبه | تراز | زبان عمومی و تخصصی (ضريب 1) | ریاضیات (ضريب 2) | حرارت و سیالات (ضريب 1) | جامدات (ضريب 2) | دینامیک و ارتعاشات (ضريب 1) | ساخت و تولید (ضريب 4) |
287 | 4840 | 8.89 | 10 | -3.5 | 13.33 | 11.67 | 25 |
370 | 4612 | 5.56 | 30 | 17.54 | 21.67 | 23.33 | 0 |
467 | 4414 | 0 | 31.67 | 40.35 | 13.33 | 16.67 | 0 |
514 | 4330 | 0 | 10 | 38.33 | 30 | 10 | 0 |
561 | 4252 | 0 | 5 | 31.58 | 28.33 | 18.33 | 0 |
676 | 4063 | 0 | 6.67 | 1.67 | 1.67 | 11.67 | 30 |
733 | 3997 | 0 | 5 | 3.51 | 40 | 15 | 0 |
819 | 3907 | 0 | 8.33 | 21.05 | 26.67 | 1.67 | 0 |
838 | 3889 | 16.67 | 18.33 | 17.54 | 20 | 5 | 0 |
901 | 3822 | 27.78 | 20 | 19.3 | 11.67 | 15 | 0 |
963 | 3745 | 0 | 50 | 0 | 0 | 20 | 0 |
1056 | 3665 | -1.1 | -5 | 15.79 | 16.67 | 11.67 | 10 |
1296 | 3472 | 41.11 | 0 | 0 | 16.67 | 20 | 0 |
1826 | 3157 | 0 | 10 | 1.75 | 25 | -1.66 | 0 |
2230 | 2972 | 44.44 | 0 | 31.58 | 6.67 | 0 | 0 |
2674 | 2805 | 14.44 | 0 | 21.05 | 10 | 0 | 0 |
3420 | 2597 | 16.67 | 0 | 23.33 | 8.33 | 0 | 0 |
3930 | 2483 | 72.22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4745 | 2328 | 17.78 | 1.67 | -7.01 | 5 | 3.33 | 0 |
5577 | 2187 | 33.33 | 0 | 5.26 | 0 | 0 | 0 |
6696 | 2026 | -6.66 | 0 | 15.79 | -13.32 | 0 | 6.67 |
8551 | 1818 | 7.78 | -10 | -3.5 | 6.67 | 20 | -5 |
10814 | 1615 | -12.21 | -1.66 | 12.28 | -6.66 | -20 | 5 |
12417 | 1485 | 0 | -1.66 | 0 | 0 | 0 | 0 |
نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک - کارشناسی ارشد گرایش ساخت و تولید 96
رتبه | تراز | زبان عمومي وتخصصي (ضریب 1) | رياضيات (ضریب 2) | باکس سیالات (ضریب 1) | باکس جامدات (ضریب 2) | ديناميك وارتعاشات (ضریب 1) | ساخت وتوليد (ضریب 4) |
20 | 6921 | 11.11 | 15 | 53.33 | 50 | 53.33 | سفید |
130 | 5614 | 20 | 11.67 | 70 | 25 | 31.67 | سفید |
316 | 4980 | 12.22 | 13.33 | 20 | 6.67 | -6.66 | 26.67 |
371 | 4842 | 22.22 | 20 | 38.33 | 11.67 | 33.33 | سفید |
415 | 4698 | سفید | 53.33 | -3.32 | 16.67 | 5 | سفید |
602 | 4413 | 67.78 | -3.32 | 25 | 21.67 | 30 | سفید |
851 | 4108 | سفید | 5 | 26.67 | 23.33 | 21.67 | سفید |
912 | 4054 | -6.66 | 11.67 | 5 | -23.32 | 0 | 31.67 |
1279 | 3765 | 12.22 | 26.67 | -13.32 | 13.33 | 26.67 | 0 |
1869 | 3438 | 62.22 | 13.33 | 6.67 | 6.67 | -5 | سفید |
2443 | 3202 | 64.44 | 0 | 0 | -6.66 | 6.67 | 6.67 |
2825 | 3072 | 7.78 | 6.67 | 3.33 | 1.67 | 5 | 10 |
3610 | 2853 | 26.67 | سفید | 18.33 | 10 | 0 | سفید |
4812 | 2604 | 16.67 | 10 | -5 | 18.33 | -5 | سفید |
5529 | 2488 | 10 | 0 | 33.33 | 6.67 | -20 | سفید |
6270 | 2377 | -2.21 | 6.67 | -20 | 0 | 0 | 13.33 |
7363 | 2236 | -11.1 | 26.67 | -13.32 | 0 | -6.66 | سفید |
8687 | 2087 | 7.78 | -3.32 | -3.32 | 8.33 | 3.33 | سفید |
9397 | 2020 | 1.11 | 6.67 | 1.67 | 0 | سفید | سفید |
13282 | 1701 | -2.21 | سفید | 8.33 | سفید | سفید | سفید |
15211 | 1568 | 2.22 | سفید | سفید | -1.66 | سفید | سفید |
17821 | 1368 | 1.11 | سفید | سفید | سفید | سفید | سفید |
با منابع کافی و مفيد می توان به رتبه های برتر اشاره شده در جداول فوق دست يافت. ما اين منابع و جزوات را به آسانی در اختيارتان قرار می دهيم.
جهت دانلود جزوات دروس تخصصی رشته مهندسی مکانيک گرایش ساخت و توليد دانشگاه صنعتی اميرکبير بر روی اينجا کليک نماييد.
جهت دانلود جزوات رياضی پارسه رشته مهندسی مکانيک بر روی اينجا کليک نماييد.
نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 97- کارشناسی ارشد گرایش طراحی کاربردی 97
رتبه | تراز | زبان عمومی و تخصصی (ضريب 1) | ریاضیات (ضريب 2) | حرارت و سیالات (ضريب 2) | جامدات (ضريب 3) | دینامیک و ارتعاشات (ضريب 2) |
257 | 4641 | 0 | 10 | 38.33 | 30 | 10 |
266 | 4621 | 0 | 5 | 31.58 | 28.33 | 18.33 |
304 | 4529 | 0 | 31.67 | 40.35 | 13.33 | 16.67 |
453 | 4169 | 0 | 5 | 3.51 | 40 | 15 |
515 | 4043 | 0 | 8.33 | 21.05 | 26.67 | 1.67 |
640 | 3829 | 5.56 | 20 | 17.54 | 11.67 | 15 |
695 | 3758 | 27.78 | 20 | 19.3 | 11.67 | 15 |
808 | 3591 | 4.44 | 20 | 14.04 | 13.33 | 6.67 |
871 | 3520 | 6.67 | 6.67 | 26.67 | 26.67 | -6.66 |
922 | 3468 | 0 | 10 | 0 | 28.33 | 1.67 |
965 | 3412 | 0 | 13.33 | 3.51 | 18.33 | 8.33 |
996 | 3380 | 0 | 50 | 0 | 0 | 20 |
1018 | 3357 | 14.44 | 0 | 3.51 | 11.67 | 25 |
1198 | 3224 | -1.1 | -5 | 15.79 | 16.67 | 11.67 |
1430 | 3046 | -2.21 | 6.67 | 8.77 | 20 | 10 |
1948 | 2789 | 21.11 | 3.33 | 3.51 | 11.67 | 8.33 |
3099 | 2436 | -3.32 | 30 | -1.74 | 5 | 3.33 |
3516 | 2345 | 2.22 | 10 | 0 | 10 | -1.66 |
4335 | 2199 | -1.1 | -10 | 10 | 15 | 1.67 |
4999 | 2104 | 20 | 0 | 0 | 5 | 0 |
5492 | 2040 | 14.44 | 0 | 14.04 | -3.32 | 6.67 |
6336 | 1942 | 28.89 | 6.67 | -5.25 | 0 | 0 |
7554 | 1817 | 11.11 | -6.66 | 8.77 | -6.66 | 6.67 |
9392 | 1658 | -2.21 | 0 | -5.25 | 3.33 | 5 |
11902 | 1462 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14241 | 837 | 11.11 | 1.67 | 1.67 | -26.66 | -13.32 |
در جدول زیر، رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و توليد آورده شده است:
رتبه های قبولی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک – گرایش ساخت تولید، جوش، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترو مکانیک |
||
سال قبولی | رتبه | دانشگاه محل قبولی |
۹۶ |
۳۱۶ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه صنعتی اصفهان |
۹۶ |
۳۷۱ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه تربیت مدرس-تهران |
۹۶ |
۳۹۱ |
مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک-نوبت دوم-دانشگاه تهران |
۹۶ |
۱۱۹۰ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی-تهران |
۹۶ |
۱۷۹۶ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه بیرجند |
۹۶ |
۱۸۹۵ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه محقق اردبیلی-اردبیل |
۹۶ |
۱۹۹۶ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه صنعتی شاهرود |
۹۶ |
۲۰۴۰ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه تفرش |
۹۶ |
۲۲۸۵ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه سمنان |
۹۶ |
۲۵۳۷ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه یزد |
۹۶ |
۱۴۵۸۸ |
ساخت تولید-پردیس خودگردان-دانشگاه ارومیه |
93 |
۲۰ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه تهران |
۹۳ |
۳۵ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران |
۹۳ |
۷۴ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه تربیت مدرس-تهران |
۹۳ |
۱۴۴ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه علم و صنعت ایران-تهران |
۹۳ |
۱۸۹ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه تهران |
۹۳ |
۲۰۱ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران |
۹۳ |
۲۰۷ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی-تهران |
۹۳ |
۳۴۶ |
ساخت تولید-روزانه-دانشگاه صنعتی اصفهان |
۹۳ |
۳۷۷ |
ساخت تولید-نوبت دوم-دانشگاه صنعتی اصفهان |
با منابع کافی و مفيد می توان به رتبه های برتر اشاره شده در جداول فوق دست يافت. ما اين منابع و جزوات را به آسانی در اختيارتان قرار می دهيم.
جهت دانلود جزوات دروس تخصصی رشته مهندسی مکانيک گرایش ساخت و توليد دانشگاه صنعتی اميرکبير بر روی اينجا کليک نماييد.
جهت دانلود جزوات رياضی پارسه رشته مهندسی مکانيک بر روی اينجا کليک نماييد.
قابل توجه مشتریان گرانقدر سايت BestShop:
*قطع رمز دوم ایستا در بانکها*
براساس اعلام بانک مرکزی در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی)، ادامه روند به شرح زیر است: بانکهای صنعت و معدن، اقتصاد نوین، ایران زمین و سرمایه در روز هفدهم بهمنماه
بانکهای سپه، انصار، گردشگری، شهر، آینده و توسعه صادرات در روز نوزدهم بهمنماه
قطع رمز دوم ایستا در بانکهای ملی، تجارت، پارسیان، کارآفرین، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، موسسه اعتباری توسعه و موسسه اعتباری کوثر در روز بیستم بهمنماه
قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانکها نیز متعاقبا اعلام میشود. از مشتریان شبکه بانکی دعوت می شود برای فعالسازی رمز دوم پویا از طریق «پیامک» به دستگاه خودپرداز بانک خود، مراجعه کنند. مركز تماس رمز پویا (كاشف) با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانهروزي آماده دريافت پیشنهادات و یا انتقادات همميهنان درباره نحوه خدمترسانی بانکها و موسسات اعتباری است.
این متن شامل 39 صفحه می باشد امروزه با توجه به اينكه رشد سريع و نياز مبرم آن و كاربرد وسيع دستگاههاي تراش و يا فلز اندازه گيري دقيق اسپاركها و ديگر دستگاههاي ساخت كه خطوط توليد كارخانجات را تشكيل مي دهند و با توجه به اينكه امروزه به انواع سيستمهاي كنترول مجهز شده و ...
برچسبها: ماشینهای CNC، ماشين سی ان سی، دستگاه CNC ، دستگاه سی ان سی.
این فایل شامل 14 صفحه آموزش سریع و کاربردی نرم افزار working model برای مدل سازی و تحلیل دینامیکی در قالب pdf میباشد. مفاهیم به سادگی ارائه شده و کاربران مبتدی نیز با خواندن آن توانایی استفاده از نرم افزار را کسب خواهند نمود. ...
آموزش نرم افزار ورکینگ مدل آموزش نرم افزار ورکینگ مدل آموزش نرم افزار ورکینگ مدلآموزش نرم افزار ورکینگ مدل آموزش نرم افزار ورکینگ مدل آموزش نرم افزار ورکینگ مدل
دانلود جزوه نظام مهندسی مکانیک
جزوه تایپ شده شامل فرمولهای مهم مورد استفاده در ازمون نظام مهندسی نظارت و طراحی ( تاسیسات مکانیکی) نکات کلیدی سوالات آزمون نظام مهندسی مکانیک توسط برترین مدرس امادگی آزمون پایه ۳ تاسیسات مکانیکی تمامی فرمولها و مباحث از چند مرجع جمع اوری شده است تا با توجه به فرصت اندک ازمون ...
دانلود جزوه نظام مهندسی مکانیک دانلود جزوه نظام مهندسی مکانیک دانلود جزوه نظام مهندسی مکانیک دانلود جزوه نظام مهندسی مکانیک
پاسخ تشریحی مسائل طراحی اجزاء ماشین ویراست پنج شیگلی با ترجمۀ فارسی و با عنوان : راهنمای حل مسائل طراحی اجزای مکانیکی ویرایش پنجم تقدیم حضورتان می گردد. ...
حل المسائل طراحی اجزاء ماشین ویرایش 5 شیگلی حل المسائل طراحی اجزاء ماشین ویرایش 5 شیگلی حل المسائل طراحی اجزاء ماشین ویرایش 5 شیگلی حل المسائل طراحی اجزاء ماشین ویرایش 5 شیگلی
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،خودروهای هیبرید در جهان پدیده جدیدی نیستند و بیش از یک دهه از ورودشان به بازار می گذرد ؛ این مسئله به ویژه در کشورهای پیشرفته جهان نمود بیشتری داشته است اما در کشورما نیز از حدود 2 سال پیش و به دنبال کاهش تعرفه واردات این خودروها شاهد حضور پررنگ تر این محصولات هستیم .
به طور عمومی خودروی هیبرید خودرویی است که از دو منبع نیروی متفاوت برای حرکت استفاده کند اما آنچه امروزه به عنوان خودروی هیبرید شناخته می شود، خودرویی است که از نیروی یک موتور درون سوز (بنزینی یا دیزل و حتی گاهی گازسوز) و یک موتور الکتریکی برای حرکت استفاده می کند.
در یک دسته بندی کلی می توان خودروهای هیبرید را از نظر طراحی قوای محرکه به دو دسته سری و موازی تقسیم کرد. در خودروهای هیبرید سری، موتور درون سوز مستقیما به چرخ ها متصل نیست بلکه مانند یک ژنراتور عمل می کند و تنها وظیفه شارژ باتری خودرو را برعهده دارند و موتور (یا موتورهای) الکتریکی هستند که خودرو را به حرکت در می آورند.
در خودروهای هیبرید موازی، موتور درون سوز به همراه موتور الکتریکی نیروی خودرو را تامین می کند، به این معنی که هر دوی آنها به چرخ ها متصل هستند و هر یک به تنهایی می توانند نیروی حرکتی خودرو را تامین کنند. در بعضی از مدل ها، موتور الکتریکی به عنوان یک مجموعه واحد با موتور درون سوز و کوپل شده به آن طراحی می شود و در بعضی دیگر از مدل ها این موتور الکتریکی به عنوان واحدی جدا از موتور درون سوز طراحی شده است هر چند در نهایت کارآیی کلی هر دوی این روش ها یکسان است.
موتور الکتریکی در صورتی که جریان الکتریسیته به آن متصل شود می تواند نیرو تولید کند اما همین موتور می تواند کارکردی بالعکس را هم داشته باشد. به این معنی که با دریافت نیروی مکانیکی، جریان الکتریکی تولید کند. در خودروهای هیبرید نیز دقیقا همین وضعیت رخ می دهد به این شکل که در زمان کارکرد موتور درون سوز در صورت خالی بودن شارژ باتری ها، با چرخش موتور الکتریکی توان الکتریکی تولید می شود و این توان الکتریکی در نهایت باتری های خودرو را شارژ می کند. البته در بعضی از انواع خودروها و به ویژه انواع سری- موازی، یک دینام در مسیر انتقال قدرت موتور درون سوز به چرخ ها قرار دارد که به طور پیوسته می تواند باتری خودرو را شارژ کند .
علاوه بر این، در خودروهای هیبرید موتور الکتریکی در زمان متوقف کردن خودرو هم شارژ می شود به این معنی که در زمان ترمزگیری، جریان الکتریکی این موتور قطع شده و موتور بار دیگر مانند یک ژنراتور عمل می کند و در طی ترمزگیری، با دریافت نیرو از چرخ ها باتری های خودرو را شارژ می کند ضمن آنکه از این طریق توان ترمزهای خودرو نیز تقویت می شود.
در سال های اخیر شماری از شرکت ها نمونه هایی موسوم به plug in Hybrid معروف به پلاگین تولید کرده اند که در آنها شارژ باتری ها علاوه بر روش های گفته شده از طریق اتصال خودرو به شارژرهای مخصوص هم امکان پذیر است تا از این طریق در سفرهای کوتاه نیازی به روشن شدن موتور درون سوز نباشد و خودرو تنها با اتکا به نیروی الکتریکی حرکت کند. این خودروها گران تر از انواع معمولی هیبریدها هستند اما به دلیل آنکه می توان شارژ باتری ها را در منزل یا محل کار انجام داد، در مسیرهای کوتاه کاملا همچون خودروی برقی هستند.
به دلیل ساختار قوای محرکه خودروهای هیبرید، این خودروها می توانند تنها با موتور الکتریکی حرکت کنند و در این شرایط عملا مصرف بنزین و آلایندگی آنها صفر است. این وضعیت تا زمانی ادامه پیدا می کند که ذخیره باتری آنها به پایان نرسیده باشد.
خودروهای هیبرید موازی می توانند با موتور درون سوز و بدون وجود موتور الکترکی هم حرکت کنند و به همین دلیل اگر طی مسیر حرکت شارژ باتری آنها به پایان برسد خودرو به طور اتوماتیک با روشن کردن موتور درون سوز به راه خود ادامه می دهد ضمن آنکه می تواند از همین طریق باتری های خودرو را نیز شارژ کند و به این ترتیب این خودروها هیچ گاه به دلیل اتمام ذخیره باتری ها متوقف نمی شوند. البته این وضعیت در خودروهای هیبرید سری متفاوت است چرا که در این خودروها موتور درون سوز به طور مستقیم به چرخ ها متصل نیست و با به کار افتادن آن، برق مورد نیاز سیستم تامین می شود هر چند این خودروها هم عملا هیچ گاه به دلیل خالی شدن باتری ها در راه نمی ماند.
به طور طبیعی مهم ترین مزیت یک خودروی هیبرید،مصرف سوخت پایین و آلایندگی کمتر آن نسبت به خودروهای معمولی است. خودروها به ویژه در ترافیک های شهری بخش عمده ای از زمان کارکرد خودرو، در حالت ساکن و خلاص می گذرد و این به معنای آن است که بنزین بدون آنکه حرکتی ایجاد کند می سوزد.
در یک خودروی هیبرید در شرایط ترافیک، موتور درون سوز به طور خودکار خاموش می شود و خودرو با توان الکتریکی به حرکت در می آید. مهم ترین مزیت موتور الکتریکی آن است که در حالت سکون هیچ توانی مصرف نمی کند و به این ترتیب خودرو تنها زمانی که به حرکت درمی آید، انرژی مصرف می کند ضمن آنکه موتورهای الکتریکی می توانند گشتاور (کشش) بسیار بالایی را از آغاز حرکت تولید کنند که این مسئله به معنای آن است که خودرو به راحتی می تواند با سرنشینان کامل در ترافیک شهری حرکت کند و به همین دلیل مصرف سوخت این خودروها به طور معمول در شهر پایین تر از جاده است.
از نظر رانندگی، یک خودروی هیبرید هیچ تفاوتی با خودروهای معمولی ندارد و به این ترتیب نیازی به آموزش خاصی برای راندن این خودروها نیست اما در باطن این خودروها مجموعه پیچیده ای از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی وظیفه به حرکت درآوردن خودرو را بر عهده دارند و همین موضوع خودروهای هیبرید را به فناوری بسیار پیشرفته ای تبدیل می کند.
اصلی ترین اجزای یک خودروی هیبرید عبارت است از: موتور درون سوز (معمولا بنزینی)، موتور الکتریکی، باک سوخت، مجموعه باتری ها، گیربکس، سیستم تقسیم نیرو و مجموعه الکترونیکی مدیریت سیستم هیبرید.
موتور درون سوز این خودروها از نظر ساختار تفاوتی با موتورهای به کار رفته در سایر خودروها ندارد هر چند خودروسازان بزرگ تلاش می کنند بیشترین کارآیی را از این موتورها به دست آورند. موتور الکتریکی به کار رفته در خودروهای هیبرید نمونه های پیچیده ای هستند چرا که از یک سو باید ابعاد کوچک و وزن کمی داشته باشد و از سوی دیگر باید بتواند قدرت بالایی تولید کند و به همین دلیل تعداد انگشت شماری از شرکت ها توانایی تولید آن را دارند. مجموعه باتری های این خودروها نیز با آنچه در خودروهای معمولی می بینیم متفاوت است و در حقیقت بخش عمده ای از قیمت بالاتر یک خودروی هیبرید نسبت به یک خودروی معمولی را همین مجموعه باتری ها تشکیل می دهد.
این باتری ها (که در بسیاری از خودروها شبیه به باتری های به کاررفته در تلفن های همراه و لپ تاپ ها ولی در ابعاد بزرگ تر است) به طور معمول در کف صندوق عقب و یا فضای میان صندوق و سرنشینان جاسازی می شود تا حجم اتاق خودرو را اشغال نکند.
گیربکس به کار رفته در این خودروها اتوماتیک است و معمولا از نوع CVT انتخاب می شود هر چند در نمونه هایی که از ابتدا به عنوان یک خودرو بنزین سوز طراحی شده اند و بعدا مدل هیبرید آنها نیز به تولید رسیده همچنان شاهد بهره گیری از گیربکس های اتوماتیک عادی هستیم. علاوه بر گیربکس، بعضی از خودروهای هیبرید (که به انواع سری- موازی معروفند) یک بخش مستقل برای تقسیم نیروی دریافتی از موتور الکتریکی و درون سوز دارند که وظیفه آن مدیریت انتقال نیروی (از هر یک از موتورها یا هر دوی آنها به چرخ ها و یا از موتور درون سوز به موتور الکتریکی جهت شارژ باتری ها و یا از چرخ ها به موتور الکتریکی جهت شارژ باتری ها) است هر چند بیشتر خودروها فاقد این بخش هستند و موتور الکتریکی به طور مستقیم به موتور درون سوز متصل است.
نیروی محرک خودرو می تواند از هر یک از دو موتور درون سوز و یا الکتریکی و یا هر دوی آنها تامین شود ضمن آنکه موتور درون سوز می تواند باعث به حرکت درآوردن موتور الکتریکی شود که در نهایت همچون یک ژنراتور باعث شارژ باتری ها می شود. در کنار اینها در زمان توقف هم نیروی چرخ ها در جهت عکس به موتور الکتریکی می رسد که این بار هم این موتور در نقش ژنراتور عمل می کند و باعث شارژ باتری ها می شود.
در کنار همه اینها، بخش الکترونیکی ویژه ای مدیریت تمام این امور را برعهده دارد و جهت انتقال نیرو و منبع تامین نیروی حرکتی را کنترل می کند.
جهت دانلود پاورپوینت کامل درخصوص فرآیند کشش عمیق اینجا را کلیک نمایید.
در صنعت برای شکل دادن قطعات فنجانی شکل از فرایند کشش عمیق(Deep drawing) استفاده میشود. از جمله مواردی که با این روش ساخته میشود میتوان به گلگیر ماشین ، وان حمام ،محفظه های پوسته ای و … نام برد. این عمل با قرار دادن لقمه ای به اندازه مناسب روی قالب شکل دار و فشار دادن فلز به داخل قالب با یک منگنه انجام می شود.
به عبارت دیگر می توان گفت فرآیند کشش عمیق یکی از فرآیندهای شکل دادن ورق است. این نوع فرآیندها با اغلب فرآیندهای شکل دادن حجمی تفاوت دارد. در ورق کاری کشش حاکم است درحالی که فرآیندهای شکل دادن حجمی به طور عمده فشاری هستند.
به علاوه غالباً یک سطح یا هر دو سطح نواحی تغییر شکل آزاد است یعنی آنکه ابزار آنها را نمی گیرد. اختلاف عمده در این است که شکست در ورق کاری غالباً از ناپایداری پلاستیک در هنگام کشش ناشی می شود و نه از گسیختگی، هر چند ممکن است سرانجام ورق گسیخته شود.
حد شکل دادن بهینه هنگامی است که باریک شوندگی موضعی رخ دهد نه موقعی که ورق گسیخته می شود. در شکل روبرو تصویر شماتیک فرآیند کشش عمیق ( کاسگری) نشان داده شده است. از این روش برای تولید صنعتی قطعاتی نظیر مخازن فولادی، فشنگ برنجی و قوطی های کنسرو آلومینیومی و فولادی استفاده می کنند.
در شکل بالا، دو ناحیه مهم دیده می شود، لبه که بخش عمده تغییر شکل در آن رخ می دهد و دیواره که باید نیروی لازم برای تغییر شکل لبه را تحمل کند. اگر قطر قطعه خام خیلی زیاد باشد، نیرویی که باید از طریق دیواره انتقال یابد بیش از اندازه افزایش می یابد و سبب تسلیم و شکست دیواره می شود.
شکل پذیری را می توان به صورت نسبت کشش حدی(LDR) که عبارت است از بزرگترین نسبت قطر قطعه خام (گرده) به قطرکاسه یا پانچ که بتوان با موفقیت کشید.در صنعت مقدارLDR حدود ۲ تا ۲٫۲ است و این مقدار در آزمایشگاه تا ۲٫۶ هم رسیده است.
در بسیاری از قطعات تولیدی Sheet Metal جلوه ظاهری از اهمیت خاصی برخوردار می باشد، از جمله قطعات رویه در یک خودرو و بسیاری از محصولات مصرفی همچون سینک ظرفشویی اشپزخانه، وان حمام. این فاکتور مهم جز در سایه اجرای دقیق تولید میسر نمی گردد.
بدیهی است که بررسی عملی و استفاده از تجربیات شرکت های پیشرو کمک شایانی در انجام این فاکتور مهم می نماید. در این مقاله عوامل مؤثر در عملیات کشش عمیق مورد مطالعه قرار می گیرد و روش ها و فن آوری های نو، که از آن جمله می توان به روش های اجزاء محدودFEA و شبیه سازیElectronic Shimming اشاره نمود.
کنترل نمودن جریان (جاری شدن ورق) پیچیدگی و شکل قطعه کارهای کششی بستگی به الاستیسیته ورق دارد. حذف وضعیت هایی که سبب کندی جریان فلز می گردد لازم است تا تنش های قطعه کار به مقدار مینیمم انتخاب شود. اگر جریان فلز خوب کنترل نشود ایجاد چروک یا موج می نماید. به طور عمومی تعیین مقدار نیروی ورقگیر برای اینکه از چروک خوردن و موج دار شدن جلوگیری به عمل آورد به وسیله آزمایش صورت می گیرد.
جهت دانلود پاورپوینت کامل درخصوص فرآیند کشش عمیق اینجا را کلیک نمایید.